Selamat Hari Raya

On: Tuesday, September 29, 2009

Adui hai..tension sungguh aku rasa..apa taknya balik dari kampung hajat dihati nak update video baru..alih-alih komputer pulak diserang virus. Terpaksa la aku format komputer kesayangan aku ni.Terus tak jadi nak update blog..tensionnnn!!!!..bagi yang nak tengok video baru tunggu la ek..sebab aku tengah takde mood sekarang ni.Tunggu la mood aku datang balik..hehehe..Apa-apa pun aku rasa tak terlambat untuk aku ucapkan selamat hari raya untuk peminat band indie semua.Raya baru ni best sebab ada kat TV ada siarkan band indie. Jadi takde masalah la kalau korang tak tengok video kat blog aku ni. So...nanti ni aku akan publishkan video yang best-best untuk korang semua..Okey gengs..Chow dulu...

0 comments on "Selamat Hari Raya"

Post a Comment