Indie Band Baru-The Junction

On: Sunday, September 6, 2009

Aku tak tau la kalau korang dah dengar ke belum band ni. Tapi aku rasa tak ramai yang dengar band. "THE JUNCTION" merupakan salah satu indie band yang lahir kat Brampton, Ontario, Canada. Kira diorang ni band dari Canada la. Anggota band ni terdiri daripada tiga orang dan mereka ialah Brent Jackson (Vocals, guiter), Michael Tylor (Drums) dan Matthew Jameson (Bass). Band ni membawa irama berbentuk Indie Rock, Alternative Pop/Rock. Band ni telah menerbitkan 3 Ep's yang berjudul "white and orange", "three singles" dan "with comes tommorow". Album mereka antara ialah "The Junction" dan yang terbaru "Another Link in Chain". Band ni turut melancarkan tiga single yang bertajuk "Components of four", "Frequencies" dan "My love was there". Okey setakat ni je dulu, nanti aku cari lagi band-band indie yang lain untuk korang dengar. Aku tinggal satu muzik video dari The Junction yang bertajuk "My love was there" ni untuk korang tatapi.


The Junction-Music Videos

2 comments on "Indie Band Baru-The Junction"

AdminKooLez said...

The Junction..Pergh..baru ke ni..Best ar..jugak lagu dia..Tapi ak layan Wali Band lagik..

butikbaby said...

nice blog...nice music...aku minat indie..lagi bagus kalo sentiasa updates band baru...

Post a Comment