Hujan Indie Band Malaysia Yang semakin Power

On: Thursday, August 27, 2009


Hujan??siapa yang tak kenal dengan mereka ni. Hujan ni terdiri daripada empat orang pemuda yang hensem-hensem belaka..hehehe..antaranya ialah Noh (vocal), Dimas (bass), IY.AG (guitar), Ambobzella (drum). Bagi aku kumpulan hujan ni merupakan salah satu band yang memperkenalkan muzik indie kat Malaysia. Boleh dikatakan pengasas muzik indie kat Malaysia la. Bermula dari underground terus masuk dunia artis. Dan hujan telah menjadi kegilaan muda mudi dan remaja-remaja sekarang ni.Bagi aku kumpulan hujan ni memeng besr GILERRRRR…muzik diorang main okey, lirik diorang. Lagi satu hujan ni kalau dia buat live langsung takde masalah…memang gempak giler. Semua lagu yang dimainkan oleh kumpulan hujan ni boleh dikatakan semuanya sedap didengar. Tapi antara lagu-lagu yang terbaik (bagi pandangan aku la) bila aku sudah tiada, pagi yang gelap, dugaannya dan lonely soldier boy. Jadi aku dan peminat yang lain harap kumpulan hujan boleh jadi legenda kat Malaysia dan terus kekal sebagai kumpulan indie Malaysia yang hebat. Okey lain kali aku nak cerita tentang band indie yang lain plak. Lagi hebat..

0 comments on "Hujan Indie Band Malaysia Yang semakin Power"

Post a Comment